Dokumentumok és Panaszkezelés

Felhívás

TOP_PLUSZ-3.1.1-21-PT1-2022-00001 kódszámú projekt

 

FELHÍVÁS 

50 ÉV FELETTI ÁLLÁSKERESŐKNEK!

A „Pest vármegyei foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködések”
TOP_PLUSZ-3.1.1-21-PT1-2022-00001 projekt keretében
MUNKAERŐPIACI BEILLESZKEDÉST SEGÍTŐ INGYENES DIGITÁLIS KOMPETENCIAFEJLESZTŐ, INFORMATIKAI ALAPKÉPZÉS INDUL

A képzés célja:

A digitális ismeretek ma már nélkülözhetetlenek a munkahelyeken és a mindennapi életben is. A program célja, hogy a résztvevők:

  • megszerezzék a digitális alapkompetenciákat,

  • képesek legyenek használni az infokommunikációs eszközöket (számítógép, internet, e-mail, közösségi média),

  • magabiztosan vegyenek részt online meetingeken (pl. Teams),

  • megtanulják a fájlkezelés és felhőalapú megoldások alapjait,

  • biztonságosan, hatékonyan használják a digitális világ lehetőségeit.

A projekt célcsoportja:

50 év feletti regisztrált álláskeresők

A képzés fő tartalmi elemei:

  • E-mail használat, internetes keresés, fájlkezelés

  • Közösségi média és videóhívások (pl. Messenger, Zoom)

  • Teams meetingek szervezése és vezetése

  • Online csoportmunka, felhő alapú megoldások

  • Információkeresés és rendszerezés az interneten

  • Biztonságos digitális eszközhasználat

A képzés jellemzői:

  • Időtartam: 35 óra (5 nap)

  • Résztvevők száma: 120 fő (6 helyszín, 20 fő/csoport)

  • Helyszínek: Cegléd, Dabas, Érd, Gödöllő, Nagykáta, Nagykőrös

  • Tananyag: nyomtatott (25 oldal/fő) + gyakorlatok

  • Technikai háttér: minden résztvevőnek számítógép és internetkapcsolat biztosított, rendszergazdai támogatással

  • Tanúsítvány a képzés elvégzéséről

Ne hagyja ki a lehetőséget!
Vegyen részt képzésünkön, ahol biztos digitális tudást szerezhet, amely megnyitja az utat az új munkahelyek és a mindennapi élet könnyebb intézése felé.

Közlekedési költségét fizetjük, étkezését a helyszínen megoldjuk.

JELENTKEZZEN Email:info@barhacs.hu

Az ingyenes képzés 2025. októberében indul

 

PANASZKEZELÉS RENDJE

1. A képző intézmény köteles a résztvevőt tájékoztatni

a) a székhelyéről,
b) a panaszügyintézés helyéről, ha az nem egyezik meg a szolgáltatás helyével,
c) a panaszkezelésnek az adott tevékenység sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint
d) a panaszok közlése érdekében az ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

2. A tájékoztatásnak résztvevői jogvita esetén ki kell terjednie a résztvevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségére, valamint tartalmaznia kell a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. A békéltető testületekről történő tájékoztatási kötelezettséget világosan, érthetően és könnyen elérhető módon kell teljesíteni, internetes honlappal rendelkező képző intézmény esetén a honlapon, honlap hiányában az általános szerződési feltételekben, általános szerződési feltételek hiányában pedig külön formanyomtatványon.

3. A résztvevő panaszát szóban vagy írásban közölheti a képző intézménnyel, illetve a képző intézmény érdekében vagy javára eljáró személlyel.

4. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a résztvevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a képző intézmény a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles panaszkezelési űrlapot kitölteni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a résztvevőnek átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a résztvevőnek legkésőbb a következő bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) pontban írtak szerint köteles eljárni.

5.  A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a képző intézmény köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

6. A panaszról felvett űrlapnak tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a résztvevő neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a résztvevő panaszának részletes leírása, a résztvevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a képző intézmény nyilatkozata a résztvevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a résztvevő aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

7. Az írásbeli panaszt a képző intézmény – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a képző intézmény indokolni köteles.

8. A képző intézmény a panaszról felvett jegyzőkönyvet (panaszkezelési űrlapot) és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

9.  A panasz elutasítása esetén a képző intézmény köteles a résztvevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a résztvevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a képző intézmény a résztvevői jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

A képző intézménynek vezetnie kell a panaszkezelés dokumentációját, az eredmények pedig a vezetőségi átvizsgálás bemeneti adatait képezik. Az intézmény vezetőségének feladata az esetekből levont tanulságokat feldolgozni és ismétlődő panasz esetén megelőzésére megoldásokat kidolgozni.

Panasznak minősül a panasztevő nevével ellátott és konkrét esetre történő észrevétel, beadvány, elsősorban írásos formában, de a szóbeli panaszokat is fogadja az intézmény. A képzési folyamat valamennyi fázisában törekedni kell a panaszok okainak megszüntetésére.

A képzésben résztvevőket a képzés kezdetekor tájékoztatjuk a panaszkezelés rendjéről.

Letölthető dokumentumok:

Panaszfelvételi űrlap nyomtatott

Panaszfelvételi űrlap elektronikus

Panaszkezelési űrlap